Wij vinden het heel belangrijk dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Daar doen wij onze uiterste best voor. Als u ondanks onze inspanningen toch een klacht heeft, horen wij dat graag! Van klachten kunnen wij leren hoe wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.
- Let op! Voor klachten van cliënten over een bij het NIP geregistreerde psycholoog bestaat een aparte procedure bij het College van Toezicht
Maak uw klacht kenbaar: dat kan op drie manieren
- Via ons klachtenformulier.
- Telefonisch: op werkdagen van 9.00 -17.00 uur via ons algemene nummer (030) 820 15 00. Geef bij de receptie aan dat u een klacht door wilt geven.
- Schriftelijk: stuur een brief naar NIP, t.a.v. Medewerker klachtbehandeling NIP, Postbus 2085, 3500 GB Utrecht, of via klacht@psynip.nl
Vermeld uw adres en contactgegevens. Geef aan wat er is gebeurd en waarom u ontevreden bent over de dienstverlening.
Wat gebeurt er met uw klacht?
Heeft u een klacht schriftelijk ingediend, dan stuurt de klachtenfunctionaris binnen drie werkdagen een ontvangstbevestiging van uw klacht. Het NIP streeft ernaar klachten binnen 6 weken na ontvangst van de klacht af te handelen. In het klachtenreglement (pdf) staat beschreven hoe uw klacht precies behandeld wordt.