NIP

Home Adverteerder

Voor adverteerders

Via tijdschrift De Psycholoog en de online kanalen van het Nederlands Instituut van Psychologen bereik je vrijwel alle psychologen in Nederland. Hoe kun je je boodschap bij je doelgroep het beste onder de aandacht brengen? Wij denken graag met je mee. Hieronder vind je een overzicht van de verschillende mogelijkheden.

Vraag & Aanbod
Wil je direct een Vraag & Aanbod advertentie plaatsen? Dat kan met dit formulier. Hier vind je ook alle tarieven en mogelijkheden.

Advertentiemogelijkheden
Wil je adverteren op psynip.nl, op kennisplatform tijdschriftdepsycholoog.nl, in de wekelijkse NIP-nieuwsbrief of in het Tijdschrift De Psycholoog? Meer informatie over de mediakanalen, specificaties & tarieven vind je op de website van Performis.

Contact
Heb je vragen of opmerkingen over adverteren? Neem dan contact op met:

PERFORMISlogo - kopiePerformis BV
Telefoon: 073 6895889
E-mail: depsycholoog@performis.nl
Contactpersoon: Misha Stork

Postbus 2396
5202 CJ ‘s-Hertogenbosch

 

Cookies op NIP
Wij en derden gebruiken cookies op onze website. We gebruiken cookies voor statistische, voorkeur en marketing doeleinden. Google Analytics cookies zijn geanonimiseerd. Je kan je voorkeuren wijzigen door op ‘Verander opties’ te klikken. Door op ‘Accepteren’ te klikken accepteer je het gebruik van alle cookies zoals beschreven in ons privacy-statement.
Necessary
Necessary cookies help make a website usable by enabling basic functions like page navigation and access to secure areas of the website. The website cannot function properly without these cookies.
Preferences
Preference cookies enable a website to remember information that changes the way the website behaves or looks, like your preferred language or the region that you are in.
Statistics
Statistic cookies help website owners to understand how visitors interact with websites by collecting and reporting information anonymously.
Marketing
Marketing cookies are used to track visitors across websites. The intention is to display ads that are relevant and engaging for the individual user and thereby more valuable for publishers and third party advertisers.