NIP

Ledenraad van het NIP

De Ledenraad (LR) is het hoogste besluitvormende orgaan van de vereniging. In de raad zitten rechtstreeks door de NIP-leden gekozen afgevaardigden. De LR neemt in de vergadering belangrijke beslissingen over de vereniging en het beleid.

Taken

  • Goedkeuring begroting en het beleidsplan/jaarplan.
  • Benoeming leden van het Algemeen Bestuur, het College van Toezicht en het College van Beroep.
  • Behandeling jaarverslag en vaststelling jaarrekening.
  • Jaarlijks vaststelling van de contributie van het lidmaatschap.

Bijeenkomsten

De Ledenraad komt vier keer per jaar bijeen. In ieder geval uiterlijk eind juni (zes maanden na afloop van het boekjaar) voor o.a. de behandeling van het jaarverslag en de jaarstukken. En in november (uiterlijk december) voor het goedkeuren van de begroting, het beleidsplan en/of het jaarplan en het vaststellen van de contributie. Of zoveel vaker als het bestuur of afgevaardigden wenselijk achten.

Cookies op NIP
Wij en derden gebruiken cookies op onze website. We gebruiken cookies voor statistische, voorkeur en marketing doeleinden. Google Analytics cookies zijn geanonimiseerd. Je kan je voorkeuren wijzigen door op ‘Verander opties’ te klikken. Door op ‘Accepteren’ te klikken accepteer je het gebruik van alle cookies zoals beschreven in ons privacy-statement.
Necessary
Necessary cookies help make a website usable by enabling basic functions like page navigation and access to secure areas of the website. The website cannot function properly without these cookies.
Preferences
Preference cookies enable a website to remember information that changes the way the website behaves or looks, like your preferred language or the region that you are in.
Statistics
Statistic cookies help website owners to understand how visitors interact with websites by collecting and reporting information anonymously.
Marketing
Marketing cookies are used to track visitors across websites. The intention is to display ads that are relevant and engaging for the individual user and thereby more valuable for publishers and third party advertisers.