Het Nederlands Instituut van Psychologen communiceert via verschillende kanalen, zowel in print als digitaal. Voor u als adverteerder betekent dit dat u uw boodschap op verschillende manieren onder de aandacht kunt brengen van uw doelgroep.
Naast een advertentie in het tijdschrift De Psycholoog, dat in een oplage van 12.600 het overgrote deel van de beroepsgroep psychologen bereikt, kunt u ook kiezen voor een advertentie in de digitale nieuwsbrief of in de rubriek Vraag en Aanbod.
Gelooft u net als wij in de kracht van crossmediaal adverteren, of zoekt u een goede mix van print en digitaal? Samen met u stellen wij graag een advertentiecampagne op maat op, zodat u uw doelgroep optimaal kunt bereiken.
Hieronder vindt u een overzicht van de verschillende mogelijkheden. Wij denken graag met u mee over welke kanalen voor uw boodschap het meest geschikt zijn.

Tijdschrift De Psycholoog
Wilt u een advertentie plaatsen in ons magazine De Psycholoog en zo 14.000 lezers bereiken?

Nieuwsbrief
Wilt u een advertentie plaatsen in de NIP-nieuwsbrief en zo ruim 14.000 ontvangers bereiken?

Campagne
Gelooft u in de kracht van crossmediaal communiceren? Vergroot uw naamsbekendheid of promoot een nieuw product bij uw doelgroep.

Vraag en aanbod
Wist u dat de website van het NIP ruim 500.000 keer per jaar bezocht wordt? Ook deze bezoekers bereiken? Plaats een Vraag & Aanbod advertentie.

Banners
Wist u dat de website van het NIP ruim 500.000 keer per jaar bezocht wordt? Ook deze bezoekers bereiken?

Contact
Wij denk graag met u mee over welke mogelijkheden het beste bij uw campagne passen.