Ontvangt u geen NIP-nieuwsbrieven?

Het NIP ontvangt met enige regelmaat klachten over het niet-ontvangen van de nieuwsbrief (de algemene nieuwsbrief en/of nieuwsbrieven vanuit de secties). Wat kunt u hier zelf aan doen?

Als verzender van digitale nieuwsbrieven heeft het NIP de instellingen in het nieuwsbrieven-systeem geoptimaliseerd. Zo voldoen we aan de eisen vanuit de AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming) en aan de voorwaarden voor het correct verzenden van e-mails.

Toch kan het voorkomen dat u onze mailings niet ontvangt. Veel mail-providers hebben de instellingen voor het ontvangen van e-mail strenger afgesteld na invoering van de AVG.

Wat kunt doen als u nieuwsbrieven niet ontvangt?

  • Heeft uw inbox nog voldoende ruimte en klopt uw e-mail-adres nog?
  • Check uw spam-inbox en markeer het NIP als betrouwbare afzender
  • Neem contact op met uw provider en verzoek om de afzender met adres @psynip.nl te whitelisten. Dat betekent dat deze e-mails altijd worden geaccepteerd.

Een wijziging in uw gegevens (zoals een nieuw-email adres) kunt u per e-mail doorgeven via ledenadministratie@psynip.nl (vermeld uw lidnummer, adres en telefoonnummer). Het ‘Mijn gegevens’ onderdeel van de website wordt momenteel verbouwd.

Heeft u ook problemen met het ontvangen van e-mail? Laat het ons weten via webredactie@psynip.nl, zo kunnen we samen zoeken naar een oplossing. We krijgen graag zo goed mogelijk in beeld waar zich mogelijke problemen voordoen en dat helpt ons ook om passende verbeteringen door te voeren.